F.A.Q. - Zanim zadzwonisz przeczytaj!

Dzieci

Dostępne są: foteliki, podwyższenia lub kołyski. By je zamówić należy wcześniej powiadomić biuro/wpisać w zamówienie. Opcja ta jest dodatkowo płatna.

Polskie prawo o ruchu drogowym nie przewiduje obowiązku zapinania pasów bezpieczeństwa przez ciężarne.

Nie, małoletni poniżej 15 roku życia muszą podróżować z opiekunem lub z jego pisemną zgodą. Zgoda musi zawierać informację, kto będzie go odbierał z przystanku docelowego (Imię, Nazwisko, numer telefonu).

Bilety, płatności i rezerwacja

Nie jest konieczne. Jednak warto wcześniej wykupić bilet żeby mieć niższą cenę i zapewnione miejsce w autobusie.
Zakupu on-line należy dokonać do 2h przed planowanym odjazdem.

W zależności od wybranego pakietu. Pakiet biały nie daje możliwości zmian na bilecie. Pakiet srebrny umożliwia jedną zmianę na bilecie, pakiet złoty nieograniczoną ilość zmian.

Według obowiązujących przepisów bilet na trasie powyżej 50 kilometrów jest fakturą. Jeżeli pasażer chciałby otrzymać fakturę na firmę to należy zgłosić się do biura.

Nie, nie ma obowiązku posiadania papierowego biletu przy sobie. Nasi kierowcy potwierdzają wsiadających pasażerów na podstawie list elektronicznych.

W przypadku braku wiadomości potwierdzającej rezerwację należy sprawdzić katalog SPAM lub skontaktować się z naszym biurem w celu potwierdzenia poprawności zakupu biletu.

Jest to kod na karcie płatniczej. Trzy cyfry na odwrocie karty.

Przyjmujemy płatność jedynie w polskich złotówkach.

Tak, koszt takiej transakcji zgodnie z obowiązującymi opłatami banku.

Tak. Wtedy jednak nie można skorzystać z promocji dostępnych przy zakupach on-line.

Organizacja Przejazdu

Jedyne postoje to te przewidziane rozkładem jazdy.

Około 5 minut na przystankach początkowych.

Nie, autobus odjeżdża zgodnie z planem. W przypadku spóźnienia samolotu bilet obowiązuję na najbliższy przejazd.

Każdej osobie naruszającej regulamin, np. osobom nietrzeźwym, wulgarnym, zakłócającym spokój.

Nie. Wsiadać i wysiadać można tylko na przystankach, na które dostaliśmy zgodę z Urzędu Marszałkowskiego i są oznaczone w rozkładzie jazdy.

W sprawie rzeczy pozostawionych w autobusach prosimy o kontakt mailowy pod adresem: biuro@air-transfer.pl lub osobiście w biurze air-transfer sp. z o.o., które znajduje się pod adresem: ul. Zwycięstwa 87, 75-005 Koszalin.

Najczęściej

Zadawane

Pytania

faq

Skorzystaj z naszych usług już dziś.

Masz pytania?

skontaktuj się z nami

PL +48 94 711 05 10

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki