FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Bilety, płatności i rezerwacja

Czy wcześniejsze wykupienie biletu jest konieczne?

Nie jest konieczne. Jednak warto wcześniej wykupić bilet, żeby mieć niższą cenę i zapewnione miejsce w autobusie. Zakupu on-line należy dokonać do 2h przed planowanym odjazdem.

Zakupu on-line należy dokonać do 2h przed planowanym odjazdem.

Czy można dokonać zmiany lub zwrotu zakupionego biletu?

W zależności od wybranego pakietu. Pakiet biały NIE DAJE możliwości zmian na bilecie. Pakiet srebrny umożliwia jedną zmianę na bilecie, pakiet złoty nieograniczoną ilość zmian.

Jak otrzymać fakturę VAT za przejazd?

Według obowiązujących przepisów bilet na trasie powyżej 50 kilometrów jest fakturą.

Jeżeli pasażer chciałby otrzymać fakturę na firmę to należy zgłosić się do biura.

Czy należy mieć przy sobie wydrukowany bilet?

Nie, nie ma obowiązku posiadania papierowego biletu przy sobie. Nasi kierowcy potwierdzają wsiadających pasażerów na podstawie list elektronicznych.

Czy przewoźnik honoruje ulgi ustawowe?

Tak. Warunkiem skorzystania z ulgi jest posiadanie odpowiednich dokumentów.

Zakupiłem bilet on-line, ale nie dostałem potwierdzenia, czy moja rezerwacja jest ważna?

W przypadku braku wiadomości potwierdzającej rezerwację należy sprawdzić katalog SPAM lub skontaktować się z naszym biurem w celu potwierdzenia poprawności zakupu biletu.

Co to jest kod zabezpieczający karty CVV2?

Jest to kod na karcie płatniczej - trzy cyfry na odwrocie.

W jakiej walucie mogę zapłacić za bilet?

Przyjmujemy płatność jedynie w polskich złotówkach.

Czy za bilet można zapłacić kartą wystawiona przez bank zagraniczny?

Tak, koszt takiej transakcji zgodnie z obowiązującymi opłatami banku.

Kupuje bilety dla kilku osób. Czy muszę podawać dane wszystkich pasażerów?

Tak - imiona i nazwisko oraz ewentualnie wiek dzieci.

Czy mogę zarezerwować bilet przez telefon?

Tak. Wtedy jednak nie można skorzystać z promocji dostępnych przy zakupach on-line.

Organizacja Przejazdu

Czy istnieje możliwość postoju po trasie?

Jedyne postoje to te przewidziane rozkładem jazdy.

Ile czasu przed odjazdem autobus jest podstawiony na przystanek?

Około 5 minut na przystankach początkowych.

Mój samolot był opóźniony i nie zdążyłem na autobus. Czy autobus będzie na mnie czekać?

Nie, autobus odjeżdża zgodnie z planem. W przypadku spóźnienia samolotu bilet obowiązuję na najbliższy przejazd.

W jakich przypadkach kierowca może odmówić przewozu?

Każdej osobie naruszającej regulamin, np. osobom nietrzeźwym, wulgarnym, zakłócającym spokój.

Czy mogę wysiąść w innym miejscu niż wyznaczony przystanek, np. przy trasie?

Nie. Wsiadać i wysiadać można tylko na przystankach, na które dostaliśmy zgodę z Urzędu Marszałkowskiego i są oznaczone w rozkładzie jazdy.

Czy air-transfer.pl posiada biuro rzeczy znalezionych?

W sprawie rzeczy pozostawionych w autobusach prosimy o kontakt mailowy pod adresem: biuro@air-transfer.pl lub osobiście w biurze air-transfer sp. z o.o., które znajduje się pod adresem: ul. Zwycięstwa 87, 75-005 Koszalin.

Dzieci w podróży

Czy firma zapewnia foteliki bezpieczeństwa dla dzieci?

Dostępne są foteliki, podwyższenia lub kołyski. By je zamówić, należy wcześniej powiadomić biuro/wpisać w zamówienie. Opcja ta jest dodatkowo płatna.

Jestem w ciąży. Czy muszę zapinać pasy bezpieczeństwa?

Według ustawy Prawo o ruchu drogowym obowiązek korzystania z pasów bezpieczeństwa nie dotyczy kobiet w widocznej ciąży.

Czy dzieci poniżej 15 roku życia mogą podróżować bez opiekuna?

Nie, małoletni poniżej 15 roku życia muszą podróżować z opiekunem lub z jego pisemną zgodą. Zgoda musi zawierać informację, kto będzie go odbierał z przystanku docelowego (imię, nazwisko, numer telefonu).

BACK TO TOP